چرا باید در هر خانه یک پرده اهنربایی باشد

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

آخرین کاربران

پیوندهای روزانه

چرا باید در هر خانه یک پرده اهنربایی باشد

توضیحات درب نایلونی آهن ربادار اتوماتیک ضد سرما و باد درپلاست (پرده پلاستیکی مغناطیسی آهن ربادار) :

http://doorplast.ir/

پس از تماس های مکرر مشتریان عزیز برای درخواست محصولی شبیه به پرده توری آهن ربا دار درپلاست که برای جلوگیری از ورود حشرات بود ولی به صورت نایلونی برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما بالاخره موفق شدیم این محصول را (پرده پلاستیکی مغناطیسی آهن ربادار) تهیه و برای عرضه به شما در سایت قرار دهیم

اساس کار پرده پلاستیکی مغناطیسی آهن ربادار دقیقا مشابه درپلاستتوری می باشد یعنی پس از عبور از آن به صورت اتوماتیک توسط آهن رباهای متصل درب آن بسته می شود

آهن رباها بین دو لایه پلاستیک کاملا در جای خود محکم شده اند و نیازی نیست شما آنها را بچسبانید و کار اضافه ای انجام دهید و این محصول کاملا دوخته و آماده شده برای نصب می باشد

پرده های مکانیزه و اتوماتیک نایلونی با بهترین موارد اولیه ساخته شده تا طول عمر بالایی در مقابل استفاده زیاد داشته باشند

توضیحات بیشتر پرده های نایلونی مغناطیسی خودکاردرپلاست :

در تولید این پرده ها از بهترین متریال اولیه استفاده شده است تا دوام محصولات را برای شما تضمین شده باشد

قابل نصب روي انواع چهارچوب :

- درب هاي كشويي

- درب ورودي

- درب حياط

- درب بالكن

متر کسی هست که مشکلی با حضور حشرات در محیط زندگی و کار خود نداشته باشد. بدن حشرات در بسیاری از موارد آلوده به ذراتی‌ست که می‌توانند برای سلامتی انسان مضر باشند. از سویی بعضی از حشرات تنها با هدف گزیدن و تأمین آن‌چه برای بقا نیاز دارند است که وارد محیط زندگی انسان می‌شوند و بدین‌ترتیب انواع بیماری‌ها را به ما منتقل می‌کنند. یکی از بهترین راهکارها برای در امان‌ ماندن از دست حشرات جلوگیری از وارد شدن آن‌ها به خانه است. در این نوشتار قصد داریم به روش‌های جلوگیری از ورود حشرات به خانه بپردازیم.

درپلاست

روش‌های جلوگیری از ورود حشرات به خانه

روش‌های مختلفی برای دورکردن انواع مختلف حشرات، از انواع پشه و مگس گرفته تا حشرات خزنده‌ای مثل سوسک و مورچه، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اغلب این روش‌ها سعی می‌شود با استفاده از سموم یا با روش‌های فیزیکی حشرات را از بین برد. این درحالی‌ست که کشتن حشرات خود تبعات غیرقابل‌انکاری برای سلامتی انسان دارد. سمومی که برای کشتن حشرات استفاده می‌شوند اغلب برای خود انسان هم بسیار مضر هستند و از سویی کشتن حشرات با روش‌های فیزیکی هم باعث باقی‌ماندن بقایای بدن آن‌ها روی سطوح مختلف محیط زندگی می‌شود. در این بین یکی از بهترین راهکارها، دورنگاه‌داشتن حشرات از محیط زندگی و جلوگیری از ورود حشرات به خانه است. در ادامه به بهترین روش‌های جلوگیری از ورود حشرات به خانه می‌پردازیم:

۱- استفاده از توری برای پنجره‌ها

استفاده از توری برای پنجره‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی‌ست که باید برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه انجام داد. این کار به‌ویژه در فصل تابستان که معمولاً پنجره‌ها با هدف کاهش گرمای داخل خانه باز نگاه داشته می‌شوند اهمیت بیشتری دارد. درحال‌حاضر توری پنجره‌ها تنها محدود به حالت سنتی – یعنی یک پارچه‌ی توری‌مانند که با چسب به حاشیه‌ی پنجره چسبانده می‌شود – نیست. توری آکاردئونی، توری کرکره‌ای یا پلیسه‌ای، توری رولینگ، توری مگنتی یا آهنربایی نمونه‌های جدیدتر توری پنجره هستند که کارایی بیشتری داشته و محدودیت توری‌های ثابت را هم ندارند.

۲- استفاده از دستگاه‌های دفع حشرات

یکی از راه‌کارهای جدید و کارآمد برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه استفاده از فناوری اولتراسونیک است که در دستگاه‌های دفع حشرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های دفع حشرات که با استفاده از برق شهری کار می‌کنند، می‌توانند امواج صوتی‌ای که خارج از محدوده‌ی شنوایی انسان هستند را در فضای اطراف خود منتشر کنند. این صداها توسط حشرات شنیده می‌شوند و آن‌قدر برای آن‌ها آزاردهنده‌اند که باعث فرارشان از محدوده‌ی امواج صوتی می‌شوند.

برد امواج صوتی دستگاه‌های دفع حشرات در انواع مختلف متفاوت است و بسته به برد امواج این دستگاه‌ها باید تعداد مناسبی از آن‌ها در قسمت‌های مختلف خانه نصب شوند. یکی از مزیت‌های قابل توجه دستگاه‌های دفع حشرات این است که این دستگاه‌ها خلاف سایر روش‌های دفع حشرات، به‌ویژه سموم شیمیایی، هیچ زیانی برای انسان‌ ندارند. از سویی از آن‌جا که با استفاده از این دستگاه‌ها حشرات کشته نمی‌شوند، بقایای آن‌ها در محیط زندگی ما باقی نمی‌ماند.

۳- استفاده از درپوش‌های مخصوص چاه‌ها

ورودی لوله‌های فاضلاب به‌ویژه در دستشویی، حمام و آشپزخانه یکی از مسیرهای اصلی ورود حشرات مختلف مخصوصاً انواع سوسک به خانه است. خوشبختانه تنها قراردادن یک درپوش مخصوص روی ورودی هر یک از این چاه‌ها کافی‌ست تا از ورود حشرات از این طریق به خانه جلوگیری شود. بهترین چاه‌بست‌ها چاه‌بست‌هایی هستند که قسمت متحرک‌شان تنها از یک‌سو، یعنی از بیرون به داخل چاه، قابلیت حرکت داشته باشد. درصورتیکه قسمت متحرک چاه‌بست از داخل چاه به بیرون هم باز شود، این امکان وجود دارد که حشرات بزرگ بتوانند با واردآوردن فشار بر آن درب چاه‌بست را باز کنند و وارد خانه شوند.

۴- پوشاندن تمامی درزها

هر درز یا شکافی که روی دیوارها، درها، سقف، کف و یا هر قسمت دیگری از خانه وجود داشته باشد می‌تواند به مکانی برای ورود حشرات تبدیل شود. برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه بهتر است تمامی قسمت‌های خانه به‌دقت بررسی شوند و درزهای قسمت‌های مختلف با روشی متناسب با فضایی که شکاف در آن قرار دارد پوشانده شود. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه که درزهای آن اغلب باعث ورود حشرات به خانه می‌شود اطراف پنجره‌ها، به‌ویژه در خانه‌های نسبتاً قدیمی است.

چنان‌چه شکاف بین کاشی‌های سرویس‌های بهداشتی قرار دارد بهتر است آن را با مواد ضد آب پوشاند و برای شکاف دیوار اتاق‌ها موادی مثل گچ مناسب‌تر هستند. یکی از مهم‌ترین نکات در این بین این است که برای پوشاندن درزها باید از موادی استفاده شود که حشرات توانایی جویدن و نابودکردن‌شان را نداشته باشند.

۵- پوشاندن دریچه‌ی کولر

یکی از راه‌های ورودی حشرات به خانه دریچه‌ی کولر است. دریچه‌های کولر نه‌تنها می‌توانند مسیری برای ورودی حشرات باشند، بلکه می‌توانند فضایی مناسب را برای زندگی و تولید مثل موش‌ها فراهم کنند. بستن دریچه‌های کولر تا جای امکان یا استفاده از محافظ‌های مخصوص دریچه‌ی کولر از اقدامات مؤثر برای جلوگیری از ورود حشرات به منزل هستند.

۶- رعایت نظافت

رعایت نظافت و تمیزنگاه‌داشتن فضای خانه راه‌کارهایی مؤثر برای جلوگیری از واردشدن حشرات به خانه اند. بعضی از حشرات مثل مورچه‌ها به‌سرعت باقیمانده‌ی مواد غذایی روی زمین، میز یا سایر سطوح را پیدا می‌کنند و درنتیجه خرده‌های غذا باعث ورود این حشرات به خانه می‌شوند.

بهتر است تمامی زباله‌ها در سطل زباله‌ای که در آن به‌طور کامل بسته می‌شود نگهداری شوند و از باقی‌ماندن طولانی‌مدت پسمانده‌ی خوراکی‌ها در فضای خانه جلوگیری شود. بهتر است زباله‌ها هر شب به خارج از خانه منتقل شوند، چرا که بوی ناشی از زباله‌های تر می‌تواند حشرات را به خود جذب کند. از سویی انواع مواد بازیافتنی هم خود می‌توانند باعث تجمع حشرات شوند و بهتر است آن‌ها را در ظروف دربسته نگهداری کرد.

۷- رعایت بهداشت حیوانات خانگی

حضور حیوانات خانگی احتمال حضور حشرات در فضای منزل را بیشتر می‌کند. برای جلوگیری از پیدایش حشرات در خانه بهتر است همواره مراقب بهداشت حیوانات خانگی بود و از حمام‌کردن آن‌ها غافل نماند. تمیزنگاه‌داشتن ظروف آب و غذای حیوانات خانگی، نگهداری از غذاهای مخصوص آن‌ها در ظروف دربسته و تمیزکردن موهای آن‌ها از روی سطوح مختلف به جلوگیری از ورود و تجمع حشرات در خانه کمک می‌کنند.

۸- استفاده از گیاهان دافع حشرات

حشرات نسبت به بوی بعضی از گیاهان واکنش نشان می‌دهند و خود را از آن‌ها دور نگاه می‌دارند. اسطوخودوس یکی از گیاهانی‌ست که می‌تواند مانع از تجمع حشرات در خانه شود. استفاده از گل‌های خشک، اسانس‌ها، شمع‌ها و عودهای اسطوخودوس راهکاری بی‌ضرر برای ممانعت از واردشدن حشرات به خانه هستند. حشرات علاوه‌براین نسبت به بوی پرتقال، نعناع و گل جعفری هم حساس هستند و در فضایی که بوی این گیاهان در آن پخش‌اند باقی نمی‌مانند.

پرده توری مغناطیسی درپلاستبا دوام دارای ظاهری زیبا و شیک میباشد که باعث می‌شود نمای ورودی شکلی زیباتر به خود بگیرد

درب های توری مغناطیسی درپلاستدر ابعاد استاندارد متنوع موجود می‌باشند همچنین شما می‌توانید ابعاد سفارشی پرده توری مغناطیسی خود را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت تولید و برای شما عزیزان ارسال کنیم.

نصب پرده توری مغناطیسی درپلاستبسیار آسان و بدون نیاز به ابزار خاصی است جهت مشاهده آموزش نصب و اندازه گیری پرده مغناطیسی اینجا کلیک کنید

شما می‌توانید با سفارش این محصول در وبسایت درپلاستشاپ این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید

آیا وصل کردن پرده های مگنت دُر حتما نیاز به نصاب دارد و نحوه نصب آن چگونه است؟

خیر ، پرده های مغناطیسی ما توسط چسب های دوطرفه نر و ماده که در بالا و چپ و راست آن ها قرار داده شده است به راحتی نصب می شود و نیاز به هیچ تخصص و ابزار دیگری ندارد و به راحتی طبق راهنمای فارسی که همراه آن ارسال می گردد نصب می شود ، ابتدا لنگه اول و سپس لنگه دوم را وصل می کنید و تمام ، همچین می توانید مانند چسب کیف و کاپشن هر موقع دوست داشتید آن را جدا کنید و دوباره وصل کنید

چگونه باید اندازه گیری کنم و سایز مناسب برای ورودی خود را سفارش بدهم؟

شما در ابتدا باید یک عرض و یک ارتفاع را اندازه گیری کنید بنابراین با توجه به اینکه لبه های پرده توسط چسب های دوطرفه خودش متصل می گردد شما از چپ و راست و بالا می بایست با توجه به فضایی که دارید بین 5 تا 15 سانت پرده را بزرگ تر انتخاب کنید مثلا چنانچه لب به لب ورودی شما عرض 96 و ارتفاع 223 داشت پرده با ابعاد عرض 110 یا 120 و ارتفاع 230 یا 240 برای شما مناسب می باشد ، همچنین توجه داشته باشید در هنگام نصب ، پرده نایلونی شما باید چند سانتی متر از کف زمین بالاتر قرار بگیرد

توجه کنید ابتدا حتما اندازه گیری های خود را انجام دهید و از میان حدودا 35 سایز پرده های با ابعاد مختلف و آماده در انبار ما که در کمی پایین تر با درج قیمت لیست شده اند یک سایز مناسب را انتخاب نمایید

چرا قیمت ها در برخی فروشگاه ها مختلف است؟

در تولید یک پرده نایلونی مغناطیسی جنس و نوع طلق ، کیفیت و قدرت چسب دوطرفه ، تعداد آهنربا و میزان آویز ایستایی و کیفیت دوخت بسیار مهم هستند و این مواد مصرف کیفیت های مختلفی دارند که بسیار روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند

سخن آخر

در این نوشتار به چند روش جلوگیری از ورود حشرات به خانه پرداختیم. ممانعت از ورود حشرات به خانه بهترین، بی‌ضررترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای مقابله با حشرات است. همان‌طور که اشاره کردیم مقابله با حشرات با کشتن آن‌ها تبعاتی شاید خطرناک‌تر از حضور آن‌ها برای انسان در پی دارد. از سویی اگرچه حشرات در بسیاری از موارد سلامتی ما را تهدید می‌کنند، اطلاق صفت موذی به آن‌ها نارواست و زندگی آن‌ها آن‌طور که برای ما بدیهی‌ست بی‌ارزش نیست.

پرده توری مغناطیسی(پرده توری آهنربایی ,درب توری پشه بند مگنتی) یک وسیله بسیار کاربردی جهت جلوگیری از ورود حشرات موذی و گرد و غبار به داخل محیط اتاق و یا فروشگاه شما میباشد. مکانیزم این درب های توری به گونه ای است که پس از عبور از وسط دو لنگه ی آن درب به وسیله آهنربا های قوی ای که در لبه های میانی درب پرس شده اند به صورت خودکار بسته می‌شود و مانع ورود حشرات به داخل می‌شوند.

https://www.persistencemarketresearch.com/market-research/magnetic-plastics-market.asp

توضیحات درب نایلونی آهن ربادار اتوماتیک ضد سرما و باد درپلاست (پرده پلاستیکی مغناطیسی آهن ربادار) :

http://doorplast.ir/

پس از تماس های مکرر مشتریان عزیز برای درخواست محصولی شبیه به پرده توری آهن ربا دار درپلاست که برای جلوگیری از ورود حشرات بود ولی به صورت نایلونی برای جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما بالاخره موفق شدیم این محصول را (پرده پلاستیکی مغناطیسی آهن ربادار) تهیه و برای عرضه به شما در سایت قرار دهیم

اساس کار پرده پلاستیکی مغناطیسی آهن ربادار دقیقا مشابه درپلاستتوری می باشد یعنی پس از عبور از آن به صورت اتوماتیک توسط آهن رباهای متصل درب آن بسته می شود

آهن رباها بین دو لایه پلاستیک کاملا در جای خود محکم شده اند و نیازی نیست شما آنها را بچسبانید و کار اضافه ای انجام دهید و این محصول کاملا دوخته و آماده شده برای نصب می باشد

پرده های مکانیزه و اتوماتیک نایلونی با بهترین موارد اولیه ساخته شده تا طول عمر بالایی در مقابل استفاده زیاد داشته باشند

توضیحات بیشتر پرده های نایلونی مغناطیسی خودکاردرپلاست :

در تولید این پرده ها از بهترین متریال اولیه استفاده شده است تا دوام محصولات را برای شما تضمین شده باشد

قابل نصب روي انواع چهارچوب :

- درب هاي كشويي

- درب ورودي

- درب حياط

- درب بالكن

متر کسی هست که مشکلی با حضور حشرات در محیط زندگی و کار خود نداشته باشد. بدن حشرات در بسیاری از موارد آلوده به ذراتی‌ست که می‌توانند برای سلامتی انسان مضر باشند. از سویی بعضی از حشرات تنها با هدف گزیدن و تأمین آن‌چه برای بقا نیاز دارند است که وارد محیط زندگی انسان می‌شوند و بدین‌ترتیب انواع بیماری‌ها را به ما منتقل می‌کنند. یکی از بهترین راهکارها برای در امان‌ ماندن از دست حشرات جلوگیری از وارد شدن آن‌ها به خانه است. در این نوشتار قصد داریم به روش‌های جلوگیری از ورود حشرات به خانه بپردازیم.

درپلاست

روش‌های جلوگیری از ورود حشرات به خانه

روش‌های مختلفی برای دورکردن انواع مختلف حشرات، از انواع پشه و مگس گرفته تا حشرات خزنده‌ای مثل سوسک و مورچه، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اغلب این روش‌ها سعی می‌شود با استفاده از سموم یا با روش‌های فیزیکی حشرات را از بین برد. این درحالی‌ست که کشتن حشرات خود تبعات غیرقابل‌انکاری برای سلامتی انسان دارد. سمومی که برای کشتن حشرات استفاده می‌شوند اغلب برای خود انسان هم بسیار مضر هستند و از سویی کشتن حشرات با روش‌های فیزیکی هم باعث باقی‌ماندن بقایای بدن آن‌ها روی سطوح مختلف محیط زندگی می‌شود. در این بین یکی از بهترین راهکارها، دورنگاه‌داشتن حشرات از محیط زندگی و جلوگیری از ورود حشرات به خانه است. در ادامه به بهترین روش‌های جلوگیری از ورود حشرات به خانه می‌پردازیم:

۱- استفاده از توری برای پنجره‌ها

استفاده از توری برای پنجره‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی‌ست که باید برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه انجام داد. این کار به‌ویژه در فصل تابستان که معمولاً پنجره‌ها با هدف کاهش گرمای داخل خانه باز نگاه داشته می‌شوند اهمیت بیشتری دارد. درحال‌حاضر توری پنجره‌ها تنها محدود به حالت سنتی – یعنی یک پارچه‌ی توری‌مانند که با چسب به حاشیه‌ی پنجره چسبانده می‌شود – نیست. توری آکاردئونی، توری کرکره‌ای یا پلیسه‌ای، توری رولینگ، توری مگنتی یا آهنربایی نمونه‌های جدیدتر توری پنجره هستند که کارایی بیشتری داشته و محدودیت توری‌های ثابت را هم ندارند.

۲- استفاده از دستگاه‌های دفع حشرات

یکی از راه‌کارهای جدید و کارآمد برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه استفاده از فناوری اولتراسونیک است که در دستگاه‌های دفع حشرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های دفع حشرات که با استفاده از برق شهری کار می‌کنند، می‌توانند امواج صوتی‌ای که خارج از محدوده‌ی شنوایی انسان هستند را در فضای اطراف خود منتشر کنند. این صداها توسط حشرات شنیده می‌شوند و آن‌قدر برای آن‌ها آزاردهنده‌اند که باعث فرارشان از محدوده‌ی امواج صوتی می‌شوند.

برد امواج صوتی دستگاه‌های دفع حشرات در انواع مختلف متفاوت است و بسته به برد امواج این دستگاه‌ها باید تعداد مناسبی از آن‌ها در قسمت‌های مختلف خانه نصب شوند. یکی از مزیت‌های قابل توجه دستگاه‌های دفع حشرات این است که این دستگاه‌ها خلاف سایر روش‌های دفع حشرات، به‌ویژه سموم شیمیایی، هیچ زیانی برای انسان‌ ندارند. از سویی از آن‌جا که با استفاده از این دستگاه‌ها حشرات کشته نمی‌شوند، بقایای آن‌ها در محیط زندگی ما باقی نمی‌ماند.

۳- استفاده از درپوش‌های مخصوص چاه‌ها

ورودی لوله‌های فاضلاب به‌ویژه در دستشویی، حمام و آشپزخانه یکی از مسیرهای اصلی ورود حشرات مختلف مخصوصاً انواع سوسک به خانه است. خوشبختانه تنها قراردادن یک درپوش مخصوص روی ورودی هر یک از این چاه‌ها کافی‌ست تا از ورود حشرات از این طریق به خانه جلوگیری شود. بهترین چاه‌بست‌ها چاه‌بست‌هایی هستند که قسمت متحرک‌شان تنها از یک‌سو، یعنی از بیرون به داخل چاه، قابلیت حرکت داشته باشد. درصورتیکه قسمت متحرک چاه‌بست از داخل چاه به بیرون هم باز شود، این امکان وجود دارد که حشرات بزرگ بتوانند با واردآوردن فشار بر آن درب چاه‌بست را باز کنند و وارد خانه شوند.

۴- پوشاندن تمامی درزها

هر درز یا شکافی که روی دیوارها، درها، سقف، کف و یا هر قسمت دیگری از خانه وجود داشته باشد می‌تواند به مکانی برای ورود حشرات تبدیل شود. برای جلوگیری از ورود حشرات به خانه بهتر است تمامی قسمت‌های خانه به‌دقت بررسی شوند و درزهای قسمت‌های مختلف با روشی متناسب با فضایی که شکاف در آن قرار دارد پوشانده شود. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه که درزهای آن اغلب باعث ورود حشرات به خانه می‌شود اطراف پنجره‌ها، به‌ویژه در خانه‌های نسبتاً قدیمی است.

چنان‌چه شکاف بین کاشی‌های سرویس‌های بهداشتی قرار دارد بهتر است آن را با مواد ضد آب پوشاند و برای شکاف دیوار اتاق‌ها موادی مثل گچ مناسب‌تر هستند. یکی از مهم‌ترین نکات در این بین این است که برای پوشاندن درزها باید از موادی استفاده شود که حشرات توانایی جویدن و نابودکردن‌شان را نداشته باشند.

۵- پوشاندن دریچه‌ی کولر

یکی از راه‌های ورودی حشرات به خانه دریچه‌ی کولر است. دریچه‌های کولر نه‌تنها می‌توانند مسیری برای ورودی حشرات باشند، بلکه می‌توانند فضایی مناسب را برای زندگی و تولید مثل موش‌ها فراهم کنند. بستن دریچه‌های کولر تا جای امکان یا استفاده از محافظ‌های مخصوص دریچه‌ی کولر از اقدامات مؤثر برای جلوگیری از ورود حشرات به منزل هستند.

۶- رعایت نظافت

رعایت نظافت و تمیزنگاه‌داشتن فضای خانه راه‌کارهایی مؤثر برای جلوگیری از واردشدن حشرات به خانه اند. بعضی از حشرات مثل مورچه‌ها به‌سرعت باقیمانده‌ی مواد غذایی روی زمین، میز یا سایر سطوح را پیدا می‌کنند و درنتیجه خرده‌های غذا باعث ورود این حشرات به خانه می‌شوند.

بهتر است تمامی زباله‌ها در سطل زباله‌ای که در آن به‌طور کامل بسته می‌شود نگهداری شوند و از باقی‌ماندن طولانی‌مدت پسمانده‌ی خوراکی‌ها در فضای خانه جلوگیری شود. بهتر است زباله‌ها هر شب به خارج از خانه منتقل شوند، چرا که بوی ناشی از زباله‌های تر می‌تواند حشرات را به خود جذب کند. از سویی انواع مواد بازیافتنی هم خود می‌توانند باعث تجمع حشرات شوند و بهتر است آن‌ها را در ظروف دربسته نگهداری کرد.

۷- رعایت بهداشت حیوانات خانگی

حضور حیوانات خانگی احتمال حضور حشرات در فضای منزل را بیشتر می‌کند. برای جلوگیری از پیدایش حشرات در خانه بهتر است همواره مراقب بهداشت حیوانات خانگی بود و از حمام‌کردن آن‌ها غافل نماند. تمیزنگاه‌داشتن ظروف آب و غذای حیوانات خانگی، نگهداری از غذاهای مخصوص آن‌ها در ظروف دربسته و تمیزکردن موهای آن‌ها از روی سطوح مختلف به جلوگیری از ورود و تجمع حشرات در خانه کمک می‌کنند.

۸- استفاده از گیاهان دافع حشرات

حشرات نسبت به بوی بعضی از گیاهان واکنش نشان می‌دهند و خود را از آن‌ها دور نگاه می‌دارند. اسطوخودوس یکی از گیاهانی‌ست که می‌تواند مانع از تجمع حشرات در خانه شود. استفاده از گل‌های خشک، اسانس‌ها، شمع‌ها و عودهای اسطوخودوس راهکاری بی‌ضرر برای ممانعت از واردشدن حشرات به خانه هستند. حشرات علاوه‌براین نسبت به بوی پرتقال، نعناع و گل جعفری هم حساس هستند و در فضایی که بوی این گیاهان در آن پخش‌اند باقی نمی‌مانند.

پرده توری مغناطیسی درپلاستبا دوام دارای ظاهری زیبا و شیک میباشد که باعث می‌شود نمای ورودی شکلی زیباتر به خود بگیرد

درب های توری مغناطیسی درپلاستدر ابعاد استاندارد متنوع موجود می‌باشند همچنین شما می‌توانید ابعاد سفارشی پرده توری مغناطیسی خود را به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت تولید و برای شما عزیزان ارسال کنیم.

نصب پرده توری مغناطیسی درپلاستبسیار آسان و بدون نیاز به ابزار خاصی است جهت مشاهده آموزش نصب و اندازه گیری پرده مغناطیسی اینجا کلیک کنید

شما می‌توانید با سفارش این محصول در وبسایت درپلاستشاپ این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید

آیا وصل کردن پرده های مگنت دُر حتما نیاز به نصاب دارد و نحوه نصب آن چگونه است؟

خیر ، پرده های مغناطیسی ما توسط چسب های دوطرفه نر و ماده که در بالا و چپ و راست آن ها قرار داده شده است به راحتی نصب می شود و نیاز به هیچ تخصص و ابزار دیگری ندارد و به راحتی طبق راهنمای فارسی که همراه آن ارسال می گردد نصب می شود ، ابتدا لنگه اول و سپس لنگه دوم را وصل می کنید و تمام ، همچین می توانید مانند چسب کیف و کاپشن هر موقع دوست داشتید آن را جدا کنید و دوباره وصل کنید

چگونه باید اندازه گیری کنم و سایز مناسب برای ورودی خود را سفارش بدهم؟

شما در ابتدا باید یک عرض و یک ارتفاع را اندازه گیری کنید بنابراین با توجه به اینکه لبه های پرده توسط چسب های دوطرفه خودش متصل می گردد شما از چپ و راست و بالا می بایست با توجه به فضایی که دارید بین 5 تا 15 سانت پرده را بزرگ تر انتخاب کنید مثلا چنانچه لب به لب ورودی شما عرض 96 و ارتفاع 223 داشت پرده با ابعاد عرض 110 یا 120 و ارتفاع 230 یا 240 برای شما مناسب می باشد ، همچنین توجه داشته باشید در هنگام نصب ، پرده نایلونی شما باید چند سانتی متر از کف زمین بالاتر قرار بگیرد

توجه کنید ابتدا حتما اندازه گیری های خود را انجام دهید و از میان حدودا 35 سایز پرده های با ابعاد مختلف و آماده در انبار ما که در کمی پایین تر با درج قیمت لیست شده اند یک سایز مناسب را انتخاب نمایید

چرا قیمت ها در برخی فروشگاه ها مختلف است؟

در تولید یک پرده نایلونی مغناطیسی جنس و نوع طلق ، کیفیت و قدرت چسب دوطرفه ، تعداد آهنربا و میزان آویز ایستایی و کیفیت دوخت بسیار مهم هستند و این مواد مصرف کیفیت های مختلفی دارند که بسیار روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند

سخن آخر

در این نوشتار به چند روش جلوگیری از ورود حشرات به خانه پرداختیم. ممانعت از ورود حشرات به خانه بهترین، بی‌ضررترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای مقابله با حشرات است. همان‌طور که اشاره کردیم مقابله با حشرات با کشتن آن‌ها تبعاتی شاید خطرناک‌تر از حضور آن‌ها برای انسان در پی دارد. از سویی اگرچه حشرات در بسیاری از موارد سلامتی ما را تهدید می‌کنند، اطلاق صفت موذی به آن‌ها نارواست و زندگی آن‌ها آن‌طور که برای ما بدیهی‌ست بی‌ارزش نیست.

پرده توری مغناطیسی(پرده توری آهنربایی ,درب توری پشه بند مگنتی) یک وسیله بسیار کاربردی جهت جلوگیری از ورود حشرات موذی و گرد و غبار به داخل محیط اتاق و یا فروشگاه شما میباشد. مکانیزم این درب های توری به گونه ای است که پس از عبور از وسط دو لنگه ی آن درب به وسیله آهنربا های قوی ای که در لبه های میانی درب پرس شده اند به صورت خودکار بسته می‌شود و مانع ورود حشرات به داخل می‌شوند.

https://www.persistencemarketresearch.com/market-research/magnetic-plastics-market.asp

نویسنده:

تاریخ: يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 11:23

تعداد بازديد : 133

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 9
بازدید سال : 222
بازدید کلی : 8050
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.137.192.3
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی