چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم – 5 هک اینستاگرام برای افزایش درآمد شما

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

آخرین کاربران

پیوندهای روزانه

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم – 5 هک اینستاگرام برای افزایش درآمد شما

اینفلوئنسر مارکتینگ
اینستاگرام به یکی از پرمخاطب ترین سایت های رسانه اجتماعی تبدیل شده است. طرفداران آن به وضوح تمرکز آن بر عکس ها و تصاویر بصری را دوست دارند. حامیان اینستاگرام اکنون آن را به رایج ترین راه برای اشتراک گذاری عکس ها تبدیل کرده اند.

اخیراً افزایش محبوبیت سریع آن را در The Rise of Influencer Marketing در اینستاگرام تحلیل کردیم. از آن زمان تاکنون، اینستاگرام به 1.28 میلیارد کاربر افزایش یافته است و روزانه 400 میلیون کاربر به طور فعال از اینستاگرام استفاده می کنند. تا به امروز بیش از 40 میلیارد عکس آپلود شده است.

با این نوع اعداد، آیا تعجبی ندارد که مردم از اینستاگرام زندگی راحت داشته باشند. ممکن است راه‌های کسب درآمد با ساختاری که یوتیوب دارد را نداشته باشد، اما هنوز راه‌های زیادی وجود دارد که اینستاگرام‌بازان محبوب و فعال از این پلتفرم کسب درآمد می‌کنند.

چگونه می توان در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
ایجاد پست های حمایت شده
بازاریابی وابسته انجام دهید
فروشگاه آنلاین یا کسب و کار دیگر خود را تبلیغ کنید
عکس های خود را بفروشید
از اینستاگرام برای بهبود درآمد YouTube خود استفاده کنید
ایجاد پست های حمایت شده
احتمالاً شناخته‌شده‌ترین راه برای کسب درآمد در اینستاگرام استفاده از اینفلوئنسر است که در آن پست‌های حمایت شده از طرف یک برند ایجاد می‌کنید. برای اینکه برندها شما را قابل دوام بدانند، به دنبال کنندگان قابل توجهی نیاز دارید، بنابراین قبل از اینکه بخواهید با برندها ارتباط برقرار کنید، وقت خود را صرف ایجاد فالوور و تعامل خود کنید.

مهم است که محتوای خود را معتبر نگه دارید. اگر با ایجاد پست هایی برای اهداف بازاریابی مواجه شوید، دنبال کنندگان شما به سرعت علاقه خود را نسبت به شما از دست خواهند داد. اگر توانستید برندهایی را که به شما علاقه مند هستند به دست آورید، کار با هر جایی که نمی توانید نسبت به محصول اشتیاق نداشته باشید، فایده ای ندارد. اگر نمی‌توانید به طور معتبر درباره یک محصول پست کنید، صرف نظر از اینکه چقدر پول به شما پیشنهاد می‌کنند، انجام قرارداد فایده‌ای ندارد.

برای اینکه ببینید چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید، به محاسبه‌گر پول پست حمایت‌شده اینفلوئنسر اینستاگرام ما نگاهی بیندازید.

اگر موفق به انجام قرارداد حمایت مالی با یک برند شوید، معمولاً پست هایی با تصاویر یا ویدیوهای مرتبط ایجاد می کنید. شما باید به طریقی به برند ارجاع دهید، شاید با یک هشتگ مارک، ذکر یا پیوند (اگرچه پیوندها در پست اینستاگرام قابل کلیک نیستند). برای برآورده کردن الزامات FTC، باید پست‌های خود را به‌عنوان حمایت‌شده شناسایی کنید، همانطور که در دستورالعمل‌های رسانه‌های اجتماعی FTC توضیح دادیم که حرفه‌ای‌های اینفلوئنسر مارکتینگ باید به آن‌ها پایبند باشند؟ سپس پست ها را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید و در نهایت پول دریافت می کنید.

یافتن حامیان مالی
یکی از راه‌هایی که می‌توانید مارک‌هایی را برای حمایت از شما پیدا کنید، این است که با هر برندی که احساس می‌کنید به آن علاقه دارید، ارتباط برقرار کنید. برای آنها ایمیل هایی برای تبلیغ خدمات خود ارسال کنید. مطمئن شوید که تعداد فالوورها و آمار تعامل خود را به آنها بگویید. نمونه هایی از انواع پست هایی که می گذارید را به آنها نشان دهید.

گزینه دیگر کار با یک پلتفرم یا آژانس است. اینها دیدار با برندهایی را که می خواهند با اینستاگرامرهای تأثیرگذار ارتباط برقرار کنند، آسان تر می کند.

پلتفرم های مختلف از انواع سیستم های مختلف استفاده می کنند. در برخی موارد، آنها به دنبال اینفلوئنسرهایی با اندازه های خاص می گردند و به آنها نزدیک می شوند تا به پلتفرم خود بپیوندند. در برخی دیگر، پلتفرم‌ها فهرست‌هایی از تأثیرگذاران را به برندها ارائه می‌دهند که آنها با نوعی الگوریتم تعیین می‌کنند. آنها از این لیست ها به جای امضای اینفلوئنسرها تا پلتفرم استفاده می کنند. برخی از پلتفرم‌ها درخواست‌های هر کسی را که خود را تأثیرگذار می‌داند، می‌پذیرند.

ما بررسی هایی درباره بسیاری از پلتفرم های اصلی داریم که ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای موقعیت شما مناسب تر است.

بازاریابی وابسته انجام دهید
اگر یک شرکت وابسته هستید، در یک شرکت ثبت نام کرده و سعی کنید محصول آن را بفروشید. شما باید درصد مشخصی از هر فروش را نگه دارید.

به عنوان یک شرکت وابسته، یک لینک قابل پیگیری برای محصولاتی که می فروشید به شما داده می شود. این بدان معناست که اگر کسی لینک شما را دنبال کند و کالا را بخرد، شرکت فروشنده می‌داند که مشتری از طریق شما آمده است و می‌داند که کمیسیون را به شما پرداخت کند.

یکی از مشکلات اینستاگرام این است که نمی توانید لینک های قابل کلیک را در پست های خود قرار دهید. تنها جایی که می توانید آن را قرار دهید در بیو خود است. این بدان معنی است که شما به طور واقع بینانه فقط می توانید یک محصول وابسته را در یک زمان تبلیغ کنید.

بازار کلیک بانک
می‌توانید از پست‌های خود برای تبلیغ محصول استفاده کنید و افراد را با عبارتی مانند "پیوند در نمایه" در عنوان عکس خود راهنمایی کنید. با ارسال افراد به بیو خود، می توانید آنها را تشویق کنید تا روی پیوند واقعی وابسته کلیک کنند.

شرکت هایی که محصولات وابسته را ارائه می دهند عبارتند از:

کلیک بانک

آمازون
سبک پاداش
سهام فروشی
Ebates
استایل
برای اینکه بازاریابی وابسته در اینستاگرام موفق باشد، باید محصولاتی را جستجو کنید که با فالوورهای شما ارتباط برقرار کند. وسوسه نشوید که محصولاتی را از خارج از جایگاه خود بفروشید. تنها کاری که ممکن است انجام شود این است که به Unfollows منتهی شود. یک دستورالعمل خوب برای پیروی این است که فقط محصولاتی را بفروشید که خودتان می خرید.

محصولاتی را جستجو کنید که برای سایر شرکت های وابسته به خوبی تبدیل می شوند. به دنبال محصولاتی باشید که نظرات خوبی از مشتریان دریافت کرده اند.

یکی از مشکلات پیوندهای وابسته این است که می توانند بسیار طولانی باشند. منطقی است که پیوند وابسته خود را از طریق یک سرویس کوتاه‌کننده پیوند مانند bitly.com بچسبانید تا پیوندی را برای شما جذاب‌تر کند.

می‌توانید با جستجوی سایر اینفلوئنسرهای اینستاگرام با حداقل 50000 فالوور، این مرحله را جلوتر ببرید تا برای شما «فریاد» انجام دهند. می توانید این تأثیرگذاران را در موارد زیر بیابید:


فروشگاه آنلاین یا کسب و کار دیگر خود را تبلیغ کنید
اگر کسب‌وکاری دارید، می‌توانید از اینستاگرام مانند هر برند دیگری استفاده کنید. این به ویژه زمانی ارزشمند است که محصولاتی را می فروشید که می توانید با عکاسی خود به نمایش بگذارید. اینستاگرام برای تبلیغ مد، زیبایی و محصولات غذایی ایده آل است.

می توانید پست هایی ایجاد کنید که پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند. فقط قانون 80-20 را به خاطر بسپارید. برای هر پست تبلیغاتی، به چهار پست نیاز دارید که محصول شما را تبلیغ نکند.

شما همچنان می توانید فروشگاه یا کسب و کار خود را در پست های کلی تر، با تاکید بر جنبه انسانی تر آن، به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، می توانید تصاویر مشتریان خود را با استفاده از محصول به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر، ممکن است به دنبال کنندگان خود نشان دهید که واقعاً در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. آنها احتمالاً به این پست‌ها که جنبه انسانی‌تر شما را نشان می‌دهند به خوبی پاسخ می‌دهند. شما به پست‌های اینستاگرام خود نیاز دارید تا نشان دهید قابل اعتماد هستید.


شما می توانید این تاکتیک را انجام دهید حتی اگر قبلاً یک تجارت را اداره نکرده اید. می توانید یک فروشگاه آنلاین باز کنید، به عنوان مثال. در Zazzle یا Etsy. سپس یک حساب کاربری اینستاگرام در قسمت مربوطه ایجاد می‌کنید که محصولات خود را نشان می‌دهد. از تبلیغات اینستاگرام خود برای هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ - راهنمای نهایی برای سال 2022
اینفلوئنسر اینفلوئنسر اسپانسر پست حسابگر پول
عکس های خود را بفروشید
اگر عکس‌های باکیفیت می‌گیرید، این احتمال وجود دارد که مردم مایل باشند برای بهترین تصاویر شما هزینه بپردازند. فکر کنید چند نفر با میل و رغبت تصاویر سهام را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

تا حد زیادی، این به مهارت های عکاسی شما بستگی دارد. هر چه بیشتر روی اینها کار کنید، همراه با ویرایش و ترکیب بندی، شانس بیشتری برای کسب درآمد از تصاویر خود خواهید داشت.

احتمال فروش یک عکس معتبر بسیار بیشتر از یک عکس صحنه دار است. به تمام آن عکس‌های استوک جالبی که می‌بینید فکر کنید، پرفوکالیسیته در سایت‌های رایگان. شما می خواهید که تصاویرتان واقعی به نظر برسند، نه اینکه برای دوربین پخش شوند.

عکس فواپ
همچنین، اگر عکس‌های شما مربع نباشد، احتمالاً بهتر عمل خواهید کرد. اگر امیدوارید ارزش فروش مجدد به آنها بدهید، آن را عمودی یا افقی قرار دهید.

شما می توانید نمونه کارهای عکاسی خود را در اینستاگرام با استفاده از هشتگ های مناسب تبلیغ کنید. هنگامی که مجموعه بزرگتری از عکس‌ها را در اینستاگرام ایجاد کردید، می‌توانید مستقیماً به وب‌سایت‌هایی که فکر می‌کنید علاقه‌مند به استفاده از تصاویر شما هستند، بنویسید.

تعدادی بازار وجود دارد که می توانید عکس های خود را در آنها بفروشید.

Foap - این روشی موثر برای برندها برای جمع‌سپاری عکس‌های با کیفیت است. برای هر عکسی که در Foap می فروشید، می توانید 5 دلار کسب کنید. همچنین ماموریت هایی وجود دارد که در آن برندها انواع خاصی از تصاویر را درخواست می کنند و عکاسان برای ارائه بهترین تصویر با هم رقابت می کنند. در این موارد، برندها اغلب نرخ‌های بسیار بالاتری می‌پردازند.
500 پیکسل - در اینجا می توانید به جامعه بزرگی از عکاسان بپیوندید و عکس های خود را برای فروش احتمالی مجوز دهید.
Twenty20 - می‌توانید عکس‌ها را در این بازار قرار دهید و به ازای هر عکسی که کسی می‌خرد، ۲ دلار درآمد کسب کنید. دوباره می توانید وارد چالش های عکس شوید و کار سفارشی را از برندها دریافت کنید.
از اینستاگرام برای بهبود درآمد YouTube خود استفاده کنید
اینستاگرام و یوتیوب با هم خیلی خوب هستند. هر دو کانال رسانه‌ای بسیار بصری هستند که بر محتوای گرافیکی کاربران خود متکی هستند.

همانطور که قبلاً بحث کردیم، یوتیوب یک سیستم واضح برای پاداش دادن به بهترین عملکرد خود دارد. در حالی که اینستاگرام فاقد تسهیلات کسب درآمد متمرکز Adsense است، اما راهی عالی برای تبلیغ کانال YouTube خود را برای شما فراهم می کند.

حتی می‌توانید تریلرهای تبلیغاتی ویدیوهای YouTube خود را در اینستاگرام ارسال کنید. این به ایجاد هیجان در انتظار تولیدات YouTube در مقیاس کامل شما کمک می‌کند.

یوتیوبرهای موفق همچنین می توانند از اینستاگرام برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنند. آنها حتی می توانند از دنبال کنندگان خود بخواهند که ایده هایی برای ویدیوهای آینده پیشنهاد دهند.

نتیجه
اینستاگرام می تواند راهی بسیار سودآور برای کسب درآمد باشد. با این حال، ابتدا باید مقدمات کار را انجام دهید. زمانی که زمان و تلاش خود را صرف ایجاد یک مخاطب درگیر کردید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید درآمد خوبی کسب کنید، فقط از طریق فعالیت های اینستاگرامی خود.

اینفلوئنسر مارکتینگ
اینستاگرام به یکی از پرمخاطب ترین سایت های رسانه اجتماعی تبدیل شده است. طرفداران آن به وضوح تمرکز آن بر عکس ها و تصاویر بصری را دوست دارند. حامیان اینستاگرام اکنون آن را به رایج ترین راه برای اشتراک گذاری عکس ها تبدیل کرده اند.

اخیراً افزایش محبوبیت سریع آن را در The Rise of Influencer Marketing در اینستاگرام تحلیل کردیم. از آن زمان تاکنون، اینستاگرام به 1.28 میلیارد کاربر افزایش یافته است و روزانه 400 میلیون کاربر به طور فعال از اینستاگرام استفاده می کنند. تا به امروز بیش از 40 میلیارد عکس آپلود شده است.

با این نوع اعداد، آیا تعجبی ندارد که مردم از اینستاگرام زندگی راحت داشته باشند. ممکن است راه‌های کسب درآمد با ساختاری که یوتیوب دارد را نداشته باشد، اما هنوز راه‌های زیادی وجود دارد که اینستاگرام‌بازان محبوب و فعال از این پلتفرم کسب درآمد می‌کنند.

چگونه می توان در اینستاگرام درآمد کسب کرد؟
ایجاد پست های حمایت شده
بازاریابی وابسته انجام دهید
فروشگاه آنلاین یا کسب و کار دیگر خود را تبلیغ کنید
عکس های خود را بفروشید
از اینستاگرام برای بهبود درآمد YouTube خود استفاده کنید
ایجاد پست های حمایت شده
احتمالاً شناخته‌شده‌ترین راه برای کسب درآمد در اینستاگرام استفاده از اینفلوئنسر است که در آن پست‌های حمایت شده از طرف یک برند ایجاد می‌کنید. برای اینکه برندها شما را قابل دوام بدانند، به دنبال کنندگان قابل توجهی نیاز دارید، بنابراین قبل از اینکه بخواهید با برندها ارتباط برقرار کنید، وقت خود را صرف ایجاد فالوور و تعامل خود کنید.

مهم است که محتوای خود را معتبر نگه دارید. اگر با ایجاد پست هایی برای اهداف بازاریابی مواجه شوید، دنبال کنندگان شما به سرعت علاقه خود را نسبت به شما از دست خواهند داد. اگر توانستید برندهایی را که به شما علاقه مند هستند به دست آورید، کار با هر جایی که نمی توانید نسبت به محصول اشتیاق نداشته باشید، فایده ای ندارد. اگر نمی‌توانید به طور معتبر درباره یک محصول پست کنید، صرف نظر از اینکه چقدر پول به شما پیشنهاد می‌کنند، انجام قرارداد فایده‌ای ندارد.

برای اینکه ببینید چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید، به محاسبه‌گر پول پست حمایت‌شده اینفلوئنسر اینستاگرام ما نگاهی بیندازید.

اگر موفق به انجام قرارداد حمایت مالی با یک برند شوید، معمولاً پست هایی با تصاویر یا ویدیوهای مرتبط ایجاد می کنید. شما باید به طریقی به برند ارجاع دهید، شاید با یک هشتگ مارک، ذکر یا پیوند (اگرچه پیوندها در پست اینستاگرام قابل کلیک نیستند). برای برآورده کردن الزامات FTC، باید پست‌های خود را به‌عنوان حمایت‌شده شناسایی کنید، همانطور که در دستورالعمل‌های رسانه‌های اجتماعی FTC توضیح دادیم که حرفه‌ای‌های اینفلوئنسر مارکتینگ باید به آن‌ها پایبند باشند؟ سپس پست ها را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید و در نهایت پول دریافت می کنید.

یافتن حامیان مالی
یکی از راه‌هایی که می‌توانید مارک‌هایی را برای حمایت از شما پیدا کنید، این است که با هر برندی که احساس می‌کنید به آن علاقه دارید، ارتباط برقرار کنید. برای آنها ایمیل هایی برای تبلیغ خدمات خود ارسال کنید. مطمئن شوید که تعداد فالوورها و آمار تعامل خود را به آنها بگویید. نمونه هایی از انواع پست هایی که می گذارید را به آنها نشان دهید.

گزینه دیگر کار با یک پلتفرم یا آژانس است. اینها دیدار با برندهایی را که می خواهند با اینستاگرامرهای تأثیرگذار ارتباط برقرار کنند، آسان تر می کند.

پلتفرم های مختلف از انواع سیستم های مختلف استفاده می کنند. در برخی موارد، آنها به دنبال اینفلوئنسرهایی با اندازه های خاص می گردند و به آنها نزدیک می شوند تا به پلتفرم خود بپیوندند. در برخی دیگر، پلتفرم‌ها فهرست‌هایی از تأثیرگذاران را به برندها ارائه می‌دهند که آنها با نوعی الگوریتم تعیین می‌کنند. آنها از این لیست ها به جای امضای اینفلوئنسرها تا پلتفرم استفاده می کنند. برخی از پلتفرم‌ها درخواست‌های هر کسی را که خود را تأثیرگذار می‌داند، می‌پذیرند.

ما بررسی هایی درباره بسیاری از پلتفرم های اصلی داریم که ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای موقعیت شما مناسب تر است.

بازاریابی وابسته انجام دهید
اگر یک شرکت وابسته هستید، در یک شرکت ثبت نام کرده و سعی کنید محصول آن را بفروشید. شما باید درصد مشخصی از هر فروش را نگه دارید.

به عنوان یک شرکت وابسته، یک لینک قابل پیگیری برای محصولاتی که می فروشید به شما داده می شود. این بدان معناست که اگر کسی لینک شما را دنبال کند و کالا را بخرد، شرکت فروشنده می‌داند که مشتری از طریق شما آمده است و می‌داند که کمیسیون را به شما پرداخت کند.

یکی از مشکلات اینستاگرام این است که نمی توانید لینک های قابل کلیک را در پست های خود قرار دهید. تنها جایی که می توانید آن را قرار دهید در بیو خود است. این بدان معنی است که شما به طور واقع بینانه فقط می توانید یک محصول وابسته را در یک زمان تبلیغ کنید.

بازار کلیک بانک
می‌توانید از پست‌های خود برای تبلیغ محصول استفاده کنید و افراد را با عبارتی مانند "پیوند در نمایه" در عنوان عکس خود راهنمایی کنید. با ارسال افراد به بیو خود، می توانید آنها را تشویق کنید تا روی پیوند واقعی وابسته کلیک کنند.

شرکت هایی که محصولات وابسته را ارائه می دهند عبارتند از:

کلیک بانک

آمازون
سبک پاداش
سهام فروشی
Ebates
استایل
برای اینکه بازاریابی وابسته در اینستاگرام موفق باشد، باید محصولاتی را جستجو کنید که با فالوورهای شما ارتباط برقرار کند. وسوسه نشوید که محصولاتی را از خارج از جایگاه خود بفروشید. تنها کاری که ممکن است انجام شود این است که به Unfollows منتهی شود. یک دستورالعمل خوب برای پیروی این است که فقط محصولاتی را بفروشید که خودتان می خرید.

محصولاتی را جستجو کنید که برای سایر شرکت های وابسته به خوبی تبدیل می شوند. به دنبال محصولاتی باشید که نظرات خوبی از مشتریان دریافت کرده اند.

یکی از مشکلات پیوندهای وابسته این است که می توانند بسیار طولانی باشند. منطقی است که پیوند وابسته خود را از طریق یک سرویس کوتاه‌کننده پیوند مانند bitly.com بچسبانید تا پیوندی را برای شما جذاب‌تر کند.

می‌توانید با جستجوی سایر اینفلوئنسرهای اینستاگرام با حداقل 50000 فالوور، این مرحله را جلوتر ببرید تا برای شما «فریاد» انجام دهند. می توانید این تأثیرگذاران را در موارد زیر بیابید:


فروشگاه آنلاین یا کسب و کار دیگر خود را تبلیغ کنید
اگر کسب‌وکاری دارید، می‌توانید از اینستاگرام مانند هر برند دیگری استفاده کنید. این به ویژه زمانی ارزشمند است که محصولاتی را می فروشید که می توانید با عکاسی خود به نمایش بگذارید. اینستاگرام برای تبلیغ مد، زیبایی و محصولات غذایی ایده آل است.

می توانید پست هایی ایجاد کنید که پیشنهادات ویژه ای ارائه می دهند. فقط قانون 80-20 را به خاطر بسپارید. برای هر پست تبلیغاتی، به چهار پست نیاز دارید که محصول شما را تبلیغ نکند.

شما همچنان می توانید فروشگاه یا کسب و کار خود را در پست های کلی تر، با تاکید بر جنبه انسانی تر آن، به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، می توانید تصاویر مشتریان خود را با استفاده از محصول به اشتراک بگذارید. از طرف دیگر، ممکن است به دنبال کنندگان خود نشان دهید که واقعاً در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد. آنها احتمالاً به این پست‌ها که جنبه انسانی‌تر شما را نشان می‌دهند به خوبی پاسخ می‌دهند. شما به پست‌های اینستاگرام خود نیاز دارید تا نشان دهید قابل اعتماد هستید.


شما می توانید این تاکتیک را انجام دهید حتی اگر قبلاً یک تجارت را اداره نکرده اید. می توانید یک فروشگاه آنلاین باز کنید، به عنوان مثال. در Zazzle یا Etsy. سپس یک حساب کاربری اینستاگرام در قسمت مربوطه ایجاد می‌کنید که محصولات خود را نشان می‌دهد. از تبلیغات اینستاگرام خود برای هدایت ترافیک به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ - راهنمای نهایی برای سال 2022
اینفلوئنسر اینفلوئنسر اسپانسر پست حسابگر پول
عکس های خود را بفروشید
اگر عکس‌های باکیفیت می‌گیرید، این احتمال وجود دارد که مردم مایل باشند برای بهترین تصاویر شما هزینه بپردازند. فکر کنید چند نفر با میل و رغبت تصاویر سهام را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

تا حد زیادی، این به مهارت های عکاسی شما بستگی دارد. هر چه بیشتر روی اینها کار کنید، همراه با ویرایش و ترکیب بندی، شانس بیشتری برای کسب درآمد از تصاویر خود خواهید داشت.

احتمال فروش یک عکس معتبر بسیار بیشتر از یک عکس صحنه دار است. به تمام آن عکس‌های استوک جالبی که می‌بینید فکر کنید، پرفوکالیسیته در سایت‌های رایگان. شما می خواهید که تصاویرتان واقعی به نظر برسند، نه اینکه برای دوربین پخش شوند.

عکس فواپ
همچنین، اگر عکس‌های شما مربع نباشد، احتمالاً بهتر عمل خواهید کرد. اگر امیدوارید ارزش فروش مجدد به آنها بدهید، آن را عمودی یا افقی قرار دهید.

شما می توانید نمونه کارهای عکاسی خود را در اینستاگرام با استفاده از هشتگ های مناسب تبلیغ کنید. هنگامی که مجموعه بزرگتری از عکس‌ها را در اینستاگرام ایجاد کردید، می‌توانید مستقیماً به وب‌سایت‌هایی که فکر می‌کنید علاقه‌مند به استفاده از تصاویر شما هستند، بنویسید.

تعدادی بازار وجود دارد که می توانید عکس های خود را در آنها بفروشید.

Foap - این روشی موثر برای برندها برای جمع‌سپاری عکس‌های با کیفیت است. برای هر عکسی که در Foap می فروشید، می توانید 5 دلار کسب کنید. همچنین ماموریت هایی وجود دارد که در آن برندها انواع خاصی از تصاویر را درخواست می کنند و عکاسان برای ارائه بهترین تصویر با هم رقابت می کنند. در این موارد، برندها اغلب نرخ‌های بسیار بالاتری می‌پردازند.
500 پیکسل - در اینجا می توانید به جامعه بزرگی از عکاسان بپیوندید و عکس های خود را برای فروش احتمالی مجوز دهید.
Twenty20 - می‌توانید عکس‌ها را در این بازار قرار دهید و به ازای هر عکسی که کسی می‌خرد، ۲ دلار درآمد کسب کنید. دوباره می توانید وارد چالش های عکس شوید و کار سفارشی را از برندها دریافت کنید.
از اینستاگرام برای بهبود درآمد YouTube خود استفاده کنید
اینستاگرام و یوتیوب با هم خیلی خوب هستند. هر دو کانال رسانه‌ای بسیار بصری هستند که بر محتوای گرافیکی کاربران خود متکی هستند.

همانطور که قبلاً بحث کردیم، یوتیوب یک سیستم واضح برای پاداش دادن به بهترین عملکرد خود دارد. در حالی که اینستاگرام فاقد تسهیلات کسب درآمد متمرکز Adsense است، اما راهی عالی برای تبلیغ کانال YouTube خود را برای شما فراهم می کند.

حتی می‌توانید تریلرهای تبلیغاتی ویدیوهای YouTube خود را در اینستاگرام ارسال کنید. این به ایجاد هیجان در انتظار تولیدات YouTube در مقیاس کامل شما کمک می‌کند.

یوتیوبرهای موفق همچنین می توانند از اینستاگرام برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنند. آنها حتی می توانند از دنبال کنندگان خود بخواهند که ایده هایی برای ویدیوهای آینده پیشنهاد دهند.

نتیجه
اینستاگرام می تواند راهی بسیار سودآور برای کسب درآمد باشد. با این حال، ابتدا باید مقدمات کار را انجام دهید. زمانی که زمان و تلاش خود را صرف ایجاد یک مخاطب درگیر کردید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید درآمد خوبی کسب کنید، فقط از طریق فعالیت های اینستاگرامی خود.

نویسنده:

تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 11:32

تعداد بازديد : 64

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


ليست صفحات

تعداد صفحات : -1

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 35
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 75
بازدید سال : 186
بازدید کلی : 8014
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.142.197.212
مرورگر : Unknown AppleWebKit
سیستم عامل : Search Bot
امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

درباره ما

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

آخرین نظرات کاربران

امکانات جانبی